Ett andra liv av SJ Watson

 
Jag har sträckläst Ett andra liv som jag vann på Bazar förlags fb-sida (wieeee min första bokvinst!). För mig är det stort att sluka en bok i en sittning (med mat och kisspauser) och det i sig är ett högt betyg! Helt klart fängslande och spännande och extra trevligt att läsa en bok jag visste så lite om innan. Läs den! :)
 
lite om boken från Bazar Förlags hemsida:
 
"Hur väl kan du egentligen någonsin lära känna en annan människa? Och hur långt skulle du gå för att få reda på sanningen om någon du älskar?

När Julias syster blir brutalt mördad blir hon fast besluten att ta reda på varför. Men hennes sökande utvecklas snabbt till en upptäcktsresa genom sina mörkaste inre lustar. När hon blir involverad i en relation på nätet med en farlig främling tappar hon bort sig själv… förlorar kontrollen… kanske kommer hon förlora allt. Hennes sökande efter svar kommer att äventyra hennes äktenskap, hennes familj… och hennes eget liv."

 
0 kommentarer